26 April 2009

Buku Action Research untuk tugasan ulasan

Setelah mencari buku di perpustakaan melalui OPAC Gemilang dan manual search, hanya sedikit sahaja buku yang kami perolehi dengan tajuk Action Research. Yang banyak adalah mengenai educational research.

Saya telah memilih sebuah buku berwarna hitam daripada rak buku-buku berkod LB di bahagian PTSL-Pasca.

Buku tersebut:

Pengarang: Jean McNiff dan Jack Whitehead
Tahun Terbitan: 2006
Tajuk Buku: All you need to know about Action Research
Negeri Penerbit: London
Penerbit: SAGE Publications

Oleh kerana buku itu kini sedang berada di kedai fotostat kerana saya nak fotostat supaya boleh saya conteng-conteng... Nanti bila dia berada di tangan saya.. Saya cuba dapatkan gambarnya...
Oh ya, hampir terlupa. Saya telah cuba mencari buku Action Research di Pesta Buku @ PWTC hari Khamis lepas, tetapi kerana kesuntukan masa, hanya berjumpa dengan beberapa buah buku berkulit biru muda yang tebal + keras, dan saya rasa terlalu best harganya iaitu dalam area RM 415 - RM495 macam tu (duit kat tangan pun tak sampai separuh dari harga buku tu), jadi saya memutuskan untuk memilih buku Jean McNiff & Jack Whitehead sahaja dulu. Mungkin di masa lain akan berjumpa dengan buku yang lebih ekonomi dan paper-back untuk rujukan sendiri.

[Update 23 Mei 2009]

Oh, saya hampir terlupa untuk meletakkan gambar buku tersebut di sini... Oleh itu, ini dia bukunya... Warna hitam dan tulisan silver... Mungkin publisher punya favorite color kut..

Saya edit sedikit dengan Photoscape untuk menaikkan warnanya yang suram selepas disnap kerana webcam saya tiada flash. Webcam orang lain ada yang ada flash ke? (^^,) Hehe.


Thank You For Reading
Got any comment?
Please let me know about it..
See ya on the next post
(^_^)

No comments:

Post a Comment

Please specify your name, nick-name and site, thanks for commenting...eh, commening..urm...commentating(?) (^_^)